Müügitingimused

Internetikaupluse www.meliorabeautyshop.ee (edasises internetikauplus) omanik on Grandman Group OÜ (registrikood 14332191), aadress Tuleviku 6, Narva 20307.

Üldtingimused

Müügitingimused kehtivad seoses kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustustega internetikaupluse meliorabeautyshop.ee kasutaja (edasises klient) ja Grandman Group OÜ (edasises meliorabeautyshop.ee) vahel. Kõigi meliorabeautyshop.ee kasutajate ja/või meie tooteid omandada soovivate külastajate suhtes kohaldatakse käesoleva lepingu sätteid ning Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevaid õigusi ja kohustusi.

Meliorabeautyshop.ee jätab endale õiguse muuta müügitingimusi ja hindu. Kõik muudatused kajastuvad veebilehel www.meliorabeautyshop.ee. Ostu-müügilepingu kehtivus, hindu ja kaupu puudutav teave.

Müügitingimused kehtivad kaupade omandamisel internetikauplusest.

Internetikaupluses realiseeritavate toodete hinnad on esitatud kaupade pildimaterjali juures. Hinnale lisandub kohaletoimetamistasu. Kaupade hinnad on näidatud eurodes. Kauba eest tasumisel debiteeritakse ostusumma ostja kontolt eurodes. Kohaletoimetamistasu suurus oleneb ostja asukohast ja tarneviisist. Kohaletoimetamistasu kuvatakse tellimuse vormistamisel. Kaupu puudutav info on internetikaupluses esitatud vahetult kaupade pildimaterjali järel (all).

Meliorabeautyshop.ee jätab endale õiguse teha hindades muudatusi. Kui klient jõudis tellimuse eest tasuda varem kui müüja hinda muuta, siis uus hind kliendile ei laiene, s.t klient ostab kauba selle hinnaga, mis oli veebilehel näidatud tellimuse vormistamise ajal.

Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

1. Esmalt valige kaup, mida soovite osta. Seejärel lisage valitud tooted ostukorvi, klõpsates nupul „Lisa ostukorvi“. „Minu ostukorvi“ saab vaadata, kui viia hiirekursor ostukorvi kujutisele.

2. Kui kaup on valitud, liikuge tellimuse vormistamise lehele, klõpsates ekraani paremas ülemises nurgas olevale „Ostukorvi“ tähisele. Ostukorvis näete kõiki sinna lisatud kaupu. Siin on võimalik ka valitud kauba kogust muuta või vajadusel mõni tooteartikkel ostukorvist eemaldada.

3. Kui kaup on valitud, vajutage nuppu „Tellimust vormistama“ ning avaneb tellimuse vormistamise lehekülg.

4. Tellimuse vormistamiseks tuleb sisestada oma kontaktandmed, valida sobiv tarne- ja makseviis ning vajutada nuppu „Maksma.“ Pärast seda kuvatakse ekraanile tasumisele kuuluv summa, mida on võimalik tasuda, kasutades internetipanga linki.

5. Nupule „Maksma“ vajutades avaneb automaatselt pangalehekülg; kui olete tellimuse eest maksnud, vajutage kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

6. Juhul, kui tellimuse eest tasumine mingil põhjusel katkeb, suunatakse teid automaatselt tagasi ostukorvi.

7. Ostu-müügileping jõustub hetkel, kui ostja on esitanud tellimuse ning müüja saanud tellimuse saamise kohta kinnituse. Tellimuse kinnitus saadetakse e-posti aadressile.

8. Kui kaupa ei ole võimalik selle laovarudest puudumise või mõne muu põhjuse tõttu tellida, saadetakse ostjale selle kohta esimesel võimalusel teavitus ning tasutud raha (sh kohaletoimetamistasu) tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14. päeval pärast teavituse saatmist.

Tasumine

Kõik internetikaupluse www.meliorabeautyshop.ee hinnad on esitatud eurodes. Ostu eest tasumisel on võimalik kasutada Swedbanki, SEB Panga, Luminori, Coop Panga ja LHV Panga internetipangateenuseid.

Pangateenuse kasutamine

Kiire ja ohutu viis ostu eest tasuda on teha seda internetipanga kaudu. Pärast tellimuse vormistamist suunatakse teid makse sooritamiseks teie valitud internetipanka. Seal on teil võimalik tutvuda eelnevalt täidetud maksekorraldusega, kus on näidatud tasumisele kuuluv summa. Kinnitage makse ning vajutage seejärel nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“.

Kauba tarnimine

Kaupa tarnitakse Eesti piires.Kaubad toimetatakse kohale Itella SmartPOSTi teenust kasutades ning kohaletoimetamistasu arvestatakse Itella SmartPOSTi tariifide alusel. Kauba kohaletoimetamise eest tasub ostja, hinnateave on esitatud tarneviiside juures. Eesti-sisesed saadetised jõuavad ostja valitud pakiautomaati tavaliselt 3–7 tööpäeva jooksul alates ostu-müügilepingu jõustumisest.

Kauba tagastamise õigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus internetikaupluses sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul taganeda. Kauba tagastamisõigust ei kohaldata, kui ostja on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse realiseerimiseks ei tohi tellitud kaupa mingil viisil kasutada, välja arvatud tegevused, mis on vajalikud selleks, et veenduda kauba komplektsuses, omadustes ja õigsuses nii, nagu see on lubatud kauba katsetamiseks tavalises kaupluses. Kui kaupa on kasutatud teistsugusel eesmärgil kui selleks, et veenduda tema komplektsuses, omadustes ja õigsuses või kui sellel on näha kasutamis- või kulumisjälgi, on internetikauplusel õigus vähendada tagastatava summa suurust vastavalt kauba maksumuse vähenemisele või keelduda kauba eest tasutud summa tagastamisest.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada taotlus kauba vastuvõtmisest keeldumiseks, milles on näidatud müüja ja ostja andmed, ning saata see e-posti aadressil info@meliorabeautyshop.ee mitte hiljem kui 14. päeval pärast kauba kättesaamist. Avalduse vorm on kättesaadav aadressil https://www.riigiteataja.ee/akt/103012014001. Kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja, välja arvatud juhtudel, kui tagastamise põhjus on see, et tagastatav ese ei vasta tellitule (ebaõige või defektne kaup).

Ostja peab tagastama kauba 14 päeva jooksul pärast avalduse esitamist või esitama tõendi kauba üleandmise kohta tarnijale eelnimetatud perioodi jooksul.

Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab internetikauplus ostjale kõik lepingu alusel kantud kulud aega viitmata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva kestel. Internetikauplus võib keelduda maksete tagastamisest, kuni lepingu objektiks olevat eset ei ole tagasi saadud või kuni ostja pole esitanud tõendid eseme tagasisaatmise kohta, sõltuvalt ühe või teise sündmuse ajalisest järgnevusest.

Kui ostja valis selgelt kättetoimetamisviisi, mis erineb odavaimast tavapärasest asjade kättetoimetamise viisist, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamisviisi kulusid. Veebipoel on õigus ostu-müügitehing tühistada ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui veebipood on ekslikult märkinud kauba maksumuseks turuhinnast oluliselt väiksema hinna.

Defektsed kaubad

Lepingu sätete kohaselt vastutab internetikauplus ostjale müüdud kauba lahknevuse või puuduste eest, mis olid olemas juba selle võõrandamise ajal või tuvastati kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise hetkest eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Tõendamine, et nimetatud eeldus on väär, on veebipoe kohustus. Defekti leidmisel on ostjal õigus pöörduda internetikaupluse poole hiljemalt 14 päeva jooksul, saates e-kirja aadressile info@meliorabeautyshop.ee. Internetikauplus ei vastuta puuduste eest, mis ilmnesid pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui internetikauplusest ostetud kaupadel on puudusi, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab kauplus puudusega toote. Kui kaupa ei saa parandada ega asendada, tagastab internetikauplus ostjale kõik müügilepingu alusel tekkinud kulud. Internetikauplus vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine ja otseturundus

Internetikauplus kasutab ostja esitatud isikuandmeid (ees- ja perekonnanime, telefoninumbrit, аadressi, e-posti aadressi, pangarekvisiite) ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba ostjale saatmiseks. Internetikauplus esitab isikuandmed tarneettevõttele selleks, et kaup kohale toimetada.

Internetikauplus saadab ostja e-posti aadressile uudiskirju või sooduspakkumisi ainult siis, kui ostja on andnud selleks oma nõusoleku, sisestades saidile oma e-posti aadressi, ja teatanud oma soovist otsepostitusi saada.

Ostja võib igal ajal keelduda sooduspakkumiste ja uudiskirjade saamisest, teatades sellest meile e-kirjaga või järgides sooduspakkumistega e-kirjas sisalduvaid juhiseid.

Vaidluste lahendamine ja pretensioonide esitamine

Kui ostjal on internetikaupluse suhtes pretensioone, siis need tuleb esitada e-posti aadressile info@meliorabeautyshop.ee. Kui ostja ja internetikauplus ei suuda vaidlust omavaheliste läbirääkimiste teel lahendada, siis võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Avalduse esitamistingimustega tutvuda ning avaldust esitada on võimalik siit.  Tarbijavaidluste komisjoni pädevusse kuulub vaidluste lahendamine, mis tulenevad ostja ja internetikaupluse vahel sõlmitud lepingust. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on ostjale tasuta.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password