Kaubamärgid
-
Accoje
Accoje on ökoloogilise naturaalse kosmeetika bränd Lõuna-Koreast.
Bränd kasutab oma toodetes Jeju saarelt kogutud koostisosasid.
-
ACWELL
ACWELL on hüpoallergeenne kaubamärk, mis kasutab naha tasakaalustamiseks looduslike koostisosade jõudu. ACWELL arendab funktsionaalseid nahahooldustooteid erinevate nahahooldusprobleemide lahendamiseks kõikidele nahatüüpidele, sealhulgas tundlikule nahale.
-
AGE 20's
AGE 20's on Korea meigibränd, mis sai alguse selleks, et aidata naistel nooremad välja näha. Brändi eesmärk on anda 20-aastastele naistele sile ja nooruslik nahk.
-
Aromatica
AROMATICA on korea naturaalne orgaaniline ja vegan kosmeetika. AROMATICA tooted vastavad EWG ja Ecocert standartidele. Bränd kasutab oma toodetes naturaalseid ja ohutuid komponente.
-
AXIS-Y
AXIS-Y on Korea vegan nahahooldustoodete kaubamärk. AXIS-Y tooteid ei testita loomade peal ja need ei sisalda loomset päritolu koostisosi. Kõik tooted on Korea Vegan Associationi poolt sertifitseeritud. AXIS-Y Skin Care sobib suurepäraselt vegan elustiili jaoks.
-
Banila Co
BANILA CO on enim tuntud oma ikoonilise Clean it Zero palsami poolest. Puhastuspalsamid on saanud juba mitmeid auhindu kui parim õlipõhine puhastusvahend. Nad eemaldavad õrnalt meigi, mustuse ja poore ummistavad jäägid nahka ärritamata. Palsami kerge, šerbetilaadne koostis muutub näole kandmisel siidiseks õliks. Puhastuspalsami erinevad versioonid pakuvad laia valikut ja õiget puhastust igale nahatüübile.
-
Barr
Barr on Korea kosmeetika bränd. Barri kosmeetika sobib nii veganitele kui ka inimestele, kelle jaoks on võitlus keskkonna eest oluline. Barri kosmeetika on tuntud oma minimalistliku koostise ja pakendikujunduse poolest. Ainult olulised koostisosad, mis on naha hooldamiseks vajalikud.
-
Be Plain
Be Plain on Korea kosmeetika bränd, mis kasutab looduslikke koostisi ja toetab ökoloogilise kosmeetika tootmist. Be Plain usub, et teie nahk saavutab optimaalse tervise alles siis, kui olete ka emotsionaalselt stabiilne ja vaimselt rahulik. Kõik Be Plaini tooted ei sisalda kunstlikke lõhna- ja maitseaineid.
-
Beauty of Joseon
Beauty of Joseon on Korea kaubamärk, mis põhineb traditsioonilistel Korea iluretseptidel. Piiling-geelis olevad aprikoosi- ja õunaekstraktidest pärinevad looduslikud ensüümid eemaldavad suurepäraselt surnud naharakud, samuti eemaldavad liigse rasu ja mustuse pooridest.
-
Benton
BENTONi kaubamärk asutati 2011. aastal teerajajana "Clean Beauty" valdkonnas. Kaubamärk loobub seega suuresti kahjulike koostisosade, nagu parabeenide, parfüümide, silikoonide või kunstlike säilitusainete kasutamisest.
-
Bueno
Korea ilubränd Bueno, mille nimi tuleneb hispaaniakeelsest sõnast "hea", loob tooteid, mis aitavad 20-40-aastastel naistel saavutada tervema ja ilusama naha.
-
By Wishtrend
By Wishtrend on Lõuna-Korea naturaalse kosmeetika bränd, kes toodab kosmeetikat, kasutades innovatiivset tehnoloogiat. By Wishtrend’i tooted ei sisalda parabeene ja muid kahjulikke aineid. Tooted sobivad kõikidele nähatüüpidele.
-
Chasin' Rabbits
CHASIN' RABBITS on vegan Korea kaubamärk, mille nahahooldustooted ei sisalda loomseid koostisosi ja on keskkonnasõbralikud.
-
CLIV
CLIV on eksklusiivne kosmeetikabränd, mis pakub dermatoloogiliselt testitud tooteid. Brändi CLIV tooted pakuvad ideaalset hooldust kõikidele nahatüüpidele.
-
COSRX
COSRX on naturaalse korea kosmeetika bränd. COSRX tähendab järgmist: COS – kosmeetika ja RX – retsept. Bränd kasutab oma toodetes AHA ja BHA happeid. COSRX’i kosmeetika sobib kõikidele nahatüüpidele.
-
Double Dare OMG!
Brändi Double Dare OMG! loodi USA-s koostöös Korea kosmeetikutega. Brändi pakkumine sisaldab koduspaadesse ideaalselt sobivaid tarvikuid, samuti kangasmaske, puhastusvahtusid ning kosmeetikat juuste ja peanaha hooldamiseks.
Pöörake kindlasti tähelepanu mugavatele peapaeladele, mis muudavad teie ilurutiini veelgi mugavamaks ja nauditavamaks.
-
Dr. Althea
Dr. Althea on naturaalne korea kosmeetika. Brändi tooted sobivad tundlikule nähale. Kõik tooted on hüpoallergeensed. Dr. Althea kasutab ohutuid aneid kosmeetika tootmisel.
-
Dr. Ceuracle
Kosmeetikatoodete kaubamärk Dr. Ceuracle tooted luuakse ettevõtte enda uurimiskeskuses, kus neid arendavad ja testivad kogenud dermatoloogide meeskonnad. Selle tulemusena on loodud kosmeetikatooted, mis annavad suurepäraseid tulemusi olenemata nahatüübist.
-
Elizavecca
Elizavecca kasutab looduslikke koostisosi (kollageen, C-vitamiin, happed, taimeekstraktid) ja kosmetoloogia valdkonna uusimaid arenguid, seega on tooted nahale ohutud ja tõesti toimivad.
-
Esthetic House
Korea bränd Esthetic House tuli turule 2014. aastal ning kogub hoogu oma CP-1 juuksehooldussarjaga, mis sisaldab uuenduslikke juuksehooldustooteid.
Esthetic House CP-1 tootesari paljastab juuste keemilised, termilised või mehaanilised kahjustused ning taastab juuksesalgud seestpoolt.
-
Frudia
Frudia on kaubamärk, mille tugevus peitub puuviljaekstraktide jõus. Tooted sisaldavad tõelist looduse energiat, mis tagab niisutuse, vitamiinid ja terve naha.
-
GOODAL
Goodal, kaubamärk, mis on kombinatsioon sõnadest „Hea“ ja “Kõik”, pakub kõigile nahatüüpidele sobivaid nahahooldustooteid.
-
Heimish
Heimish on noor Korea kosmeetikabränd. Bränd asutati 2016. aastal ja saavutas kiiresti ilusõprade usalduse kogu maailmas.
-
Holika Holika
Holika Holika visioon on pakkuda atraktiivseid ja praktilisi ilutooteid, mis tõstavad iga naise loomulikku ilu.
-
Huangjisoo
Huangjisoo on looduslik Korea kaubamärk, mis on tuntud oma kompromissitu lähenemisviisi poolest nahahooldusele.
-
Huxley
Huxley on naturaalne orgaaniline kosmeetika Lõuna-Koreast. Kosmeetika on loodud viigikaktuse (opuntia) ekstrakti baasil. Ei sisalda parabeene. Pole testitud loomade peal.
Huxley on Korea kõrgekvaliteediline kosmeetikabränd, mis põhineb kaktuseekstraktil.
-
Isntree
Korea ilubränd ISNTREE tähendab selgust ja puhtust nagu looduslik saar, mis asub laia mere ääres. Nahahooldustoodete jaoks kasutatakse palju looduslikke tooraineid.
-
It's Skin
It's Skin on ideaalne lahendus, kui eksid iludžunglisse. Korea ilubränd pakub teile optimaalseid tulemusi iga nahaprobleemi korral: see on Skin stressivastaseks, niisutavaks ja toitvaks hoolduseks, kirgastavaks UV-kaitseks ja kortsudevastaseks silmade all. Brändi It's Skin lõid Korea dermatoloogid tõhusa ja ohutu lahendusena nahaprobleemidele.
-
IUNIK
Brändinimi Iunik on lühend, mis koosneb sõnadest: I “Ideal” - ideaalne, U “Unique” - ainulaadne, N “Natural” - looduslik, I “Ingredients” - koostisosad, K “Knowhow”.
-
JayJun
Jayjun on naturaalne kosmeetika Lõuna-Koreast. Jayjun'i tooded ei ole testitud loomade peal (cruelty-free). Bränd kasutab ainult looduslike aineid. Jayjun on tuntud kogu maailmas tänu oma kagasmaskidele ja silmapadjakestele. Jayjun tooted on alati kõrge kvaliteediga.
-
Jumiso
Jumiso on Korea kosmeetikabränd, mis toodab kõrgtehnoloogilisi maske ja ilutooteid.
-
Klairs
Klairs on kõrgkvaliteetne bränd tundliku naha hoolduseks.
-
Kocostar
Kocostar (Korean Cosmetic Star) - Korea nahahooldustoodete bränd. KOCOSTAR on spetsialiseerunud nahahoolduse kõige populaarsemale trendile: kangasmaskidele. KOCOSTAR’i missiooniks on luua maailma kõige loomingulisemaid ja innovatiivsemaid maske, pakkudes luksulikku hoolitsust kätest juusteni ja jalgadest näoni.
-
Kundal
Kundal on looduslike kehahooldustoodete kaubamärk. Brändi eesmärk on ühendada ilu ainulaadse lõhnaga. Kundali põhifilosoofia on, et tooted on valmistatud ohututest ja looduslikest koostisosadest, kuid samas kõigile kättesaadavad.
-
Lador
La’dor on korea naturaalne ja professionaalne kosmeetika. La’dor’i peamiseks suunaks on tooted, mis on ette nähtud juustele ja peanähale. Bränd võimaldab hoolitseda kahjustatud juuste eest kodu tingimustes.
-
Laneige
Laneige (Hangul: 라네즈) is a South Korean cosmetics brand launched by Amore Pacific in 1994. Its name comes from the French "la neige", which translates to "the snow". The brand's flagship products include its Water Bank skin care line, Water Sleeping Mask, BB Cushion foundation and two-tone lipsticks.
-
Make P:rem
Make P:rem on Korea kosmeetika bränd, kes pakub lihtsatel valemitel põhinevaid mitmekülgseid ja tõhusaid isikliku hügieeni tooteid. Kõik kaubamärgi tooted sisaldavad ohutuid ja looduslikke koostisosi nagu arktiline vaarikas, põhjamaise mustika ekstrakt, bergamot, salveiõli, Taani turbavesi ja Soome kasemahl.
-
Manyo
Korea kaubamärk Manyo Factory positsioneerib end probleemse nahahoolduse kaubamärgina. Brändi tooted on mõeldud neile, kellel on akne, laienenud poorid, kuiv nahk ja muud tõsised probleemid.
-
Mary&May
MARY & MAY on Korea nahahooldusbränd, mis on uhke selle üle, et pakub tõhusate nahahooldustoodete, ohutute koostisosade ja ausate koostiste kaudu tõelist ja puhast ilu.
-
Masil
MASIL on Korea professionaalse kosmeetika kaubamärk, mis keskendub oma toodete valmistamisel koostise küllastumisele ja komponentide kõrgele kontsentratsioonile.
-
Medi-Peel
MEDI-PEEL on funktsionaalne kodune nahahooldusbränd, mis ühendab endas patenteeritud tehnoloogia ja kvaliteetsed koostisosad, mille on ilueksperdid hoolikalt valinud, tuginedes Korea piilingu ekspertide aastatepikkusele kogemusele.
-
Mediheal
Mediheal on Korea kosmeetikatoodete kaubamärk. 2009. aasta oli murrang näomaskide populaarsuse tõusus. Seda hetke kasutas suurepäraselt Korea kaubamärk Mediheal, mis suutis tungida Euroopa ja USA naiste mõtetesse ja ilueelistustesse. Seni peeti maske üldiselt suureks kingituseks, kuid nende hooldusfunktsiooni ei hinnatud.
-
Misoli
Misoli on naturaalne korea kosmeetika. Bränd toodab hüdrogeelseid näomaske ja silmapadjakesi.
-
Missha
Kogu maailmas tuntud kosmeetikafirma Missha juhtmõte on: kvaliteet peab olema kättesaadav.
-
Mixsoon
mix – koostöö
soon(純) - puhtad koostisosad
Korea kaubamärk MIXSOON järgib minimalismi põhimõtet. Välditakse kõiki keemilisi lisandeid ja koostisosi, mida nahk ei vaja. Selle asemel keskendub ilubränd peamistele toimeainetele, mis hoiavad nahka tervena.
-
Mizon
Korea kosmeetika Mizon põhineb tõestatud valemitel. Bränd on üks juhtivaid Korea kosmeetikatoodete tootjaid. Ettevõte viib läbi oma uuringuid kosmeetika valdkonnas ja tutvustab kõige kaasaegsemaid tootmistehnoloogiaid.
-
Nacific
NACIFIC on Korea loodusliku kosmeetika kaubamärk. NACIFIC on pühendunud kosmeetikatoodete pidevale arendamisele, mis parandavad naha heaolu ja annab sellele sära. Nagu kaubamärgi nimi ise räägib, on looduslikel koostisosadel oluline roll.
-
Neogen
NEOGEN on nahahoolduse suundumuste ja tehnoloogiate liider. Bränd arendab täiustatud ja väga tõhusaid tooteid. Tänu uuenduslikule kuuetuumalisele biotehnoloogiale pakub Neogen nahale vajalikku hooldust.
-
PACKage
Korea kaubamärk PACKage loob kvaliteetseid maske, millel on atraktiivsed pakendikujundused. Kvaliteetsete koostisosade, erinevate Korea kunstnike ja toodete kujundatud omapäraste pakenditega avaldab PACKage kaubamärk muljet isegi kõige nõudlikumale kliendile. Bränd sobib veganitele, kosmeetikat ei testita loomade peal.
-
Peripera
Peripera kuulub Cliole ja on Korea bränd kõigile meigisõpradele, kes hindavad uuenduslikku kvaliteeti ja trendikat disaini mõistliku hinnaga.
-
PETITFEE
Korea kaubamärk PETITFEE on täna silmaümbruse õrna ja õhukese naha silmapadjakeste tootjate seas juhtival kohal. Brändi mitmekesine ja rikkalik kataloog võtab arvesse paljude nahatüüpide individuaalseid vajadusi.
-
Pro You Professional
Pro You Professional on Lõuna-Korea kosmeetikatootja, kes toodab professionaalset kosmeetikat nahakliinikutele, ilusalongidele ja koduseks hoolduseks.
-
Purito
Korea nahahooldusbränd PURITO meeldib neile, kes otsivad looduslikku vegankosmeetikat.
-
Pyunkang Yul
Pyunkang Yul - on kosmeetikabränd Lõuna-Koreast, mille aluseks on Seouli dermatoloogiakliiniku paljude aastate uuringud. Tootja hoolitseb oma toodangu täieliku hüperallergilisuse, maksimaalse efektiivsuse ja ohutuse eest. Antud kosmeetikakompanii spetsialiseerub tundliku naha hooldamisele, atoopilise dermatiidi ja teiste nahahaiguste ravile.
-
Rom&nd
Populaarne Korea ilubränd, mis on tuntud oma kvaliteetsete šikkade meigitoodete poolest, asutati Korea ilublogija Saerom Mini, üldtuntud kui Gaeko, osalusel.
Rom&nd pakub kvaliteetseid tooteid, mis suurendavad klientide ainulaadset ilu ja loovad Instagrami jaoks visuaalseid efekte.
-
Secret Key
Secret Key on Korea nahahooldusbränd, mis püüab maailma paremaks muuta. Secret Key arendab kvaliteetseid kosmeetikatooteid.
-
Sioris
Kaubamärk Sioris koosneb kahe sõna ühendamisest: si - "lihtne" ja ori "originaalne".
Sioris on Korea looduslik mahebränd, mis kasutab hooajalisi taimseid tooteid. Köögiviljade ja puuviljade koristamise perioodil saavutab nende energiapotentsiaal haripunkti.
-
Skinfood
Skinfood – on üks vanim ja ajaga katsetatud Lõuna-Korea kosmeetikatootja. Firma loodi 1957.aastal ja kogu oma eksisteerimisaja jooksul on ta tegelenud kõrgkvaliteetsete kosmeetikatoodete tootmisega, millega teenis armastuse klientidelt üle maailma.
-
SNP
SNP on K-Beauty nahahoolduse ekspertide välja töötatud kaubamärk, mis pakub tarbijatele parimaid lahendusi, mis põhinevad Korea nahahoolduse ekspertteadmistel ja teaduslikel uuringutel.
-
Some by Mi
Some By Mi on noor Lõuna-Korea kaubamärk, mis on spetsialiseerunud probleemsele, kombineeritud ja rasusele nahale. Bränd kasutab oma toodetes komponente, mille kontsentratsioon on mitu korda suurem kui teiste kaubamärkide toodete kontsentratsioon, samuti palju muid kasulikke koostisosi, mis on vajalikud naha tervislikuks hoidmiseks.
-
SON & PARK
Son & Park on Lõuna-Korea ilu bränd, kes toodab kvaliteetset kosmeetikat.
Son & Parki lõid kaks kuulsat meigikunstnikku. Son & Park on keskendunud nahahooldusele ja loomulikule meigile.
-
The Lab
Uute kosmeetikatoodete väljatöötamisel pöörab The Lab erilist tähelepanu koostisainete kvaliteedile ja efektiivsusele. Selle põhieelduseks on hoolikalt valitud tooraine.
-
The Plant Base
Korea kosmeetikabränd The Plant Base on spetsialiseerunud vegan-, hüpoallergeensetele ja nahasõbralikele toodetele.
-
The Potions
Leia oma isikupärastatud nahahooldus koos THE POTIONSiga. Segage ja sobitage koostisained, mida teie nahk vajab. Väga kontsentreeritud seerumite abil saate keskenduda sellele, mida teie nahk tegelikult vajab.
-
The Saem
Korea bränd The Saem tuli turule 2010. aastal ja sai kohe laia fännide ringi. Praegu on see üks äratuntavamaid Korea kosmeetikafirmasid maailmas.
-
The Skin House
The Skin House on 1979. aastal asutatud pika ajalooga Korea kosmeetikabränd, mis pakub kaunist ja tervet nahka. Selle tooted põhinevad looduslikel ja orgaanilistel koostisosadel ning on suunatud tundlikule nahale.
-
Tiam
TIA'M on Korea kosmeetikatootja. Lõuna-Korea bränd TIA'M viib kogu maailmas läbi uuringuid, et leida pidevalt parimaid tooraineid ja toota üha paremat kosmeetikat.
-
Ultru
Ultru on Korea kosmeetikatoodete kaubamärk. Ultru toodi turule 2015. aastal ja ta on populaarseks saanud oma ebatavaliste näomaskide poolest sarjast “I'm Sorry For My Skin”. Bränd on pühendunud tõhusale, hüpoallergeensele nahahooldusele.
-
VEGREEN
VEGREEN on vegan Korea nahahooldusbränd. Kuna kaubamärk VEGREEN suhtleb regulaarselt klientidega ja pöörab erilist tähelepanu nende vajadustele, on ta välja töötanud vegan alternatiivi populaarsele teolimale. Metsik jamssi juureekstrakt elustab nahka ja annab palju niiskust.
-
VT Cosmetics
VT Cosmetics on kuulus Korea kosmeetikabränd, mis on võitnud ilufännide südamed üle maailma. Laia valiku uuenduslike ja trendiloovate toodetega VT Cosmetics on esimene valik neile, kes otsivad tõhusaid, tulemustele orienteeritud lahendusi, olles samal ajal kursis viimaste ilutrendidega.
-
WellDerma
WellDerma on spetsialiseerunud kosmeetikabränd, mis uurib maailma puhast loodust.
-
Yadah
Korea kaubamärk YADAH asutati 2009. aastal. Heebrea keeles tähendab Aasia ettevõtte nimi tarkust. See sõna määratleb kaubamärgi iseloomu. Bränd kasutab Seoul National University laborite teadmisi. Kerged, kuid tõhusad retseptid ei sisalda ärritavaid koostisosi, alkoholi ega kemikaale, mis võivad kahjustada nahka.