Siin leiate vastused kõige sagedamini esitatavatele küsimustele.

Kas kaup on värske?

Kogu Meliora Beauty shop internetikaupluses müüdav kaup on värske. Kauba säilivusaega ja selle kasutamise ohutust reguleerib kosmeetikatoodete direktiiv 1223/2009 / EC. Kui kosmeetikatoote säilivusaeg on pikem kui 30 kuud, on sellel avatud purgi kujutis, mis osutab ohutu kasutusaja pikkusele kalendrikuudes pärast pakendi avamist. Kosmeetikatoodetel, mille säilivusaeg on lühem kui 30 kuud alates toote valmimisest, näitab säilivusaega toote ümbrisele märgitud kuupäev. 

Kas ma pean kauba tellimiseks registreeruma?

Selleks, et Meliora Beauty Shopi veebilehelt kaupa tellida, ei pea tingimata registreeruma. Kuid soovitame teil siiski luua kasutajakonto, et omada lisavõimalust oma ostude ajaloo jälgimiseks ning enda kontaktandmete nägemiseks ja muutmiseks. Teil on lihtsam ja hõlpsam järgmist tellimust vormistada, kui mõned väljad on juba täidetud. 

Kas ma võin oma tellimust muuta, kui olen selle eest juba tasunud?

Kahjuks mitte, kuid teil on võimalik tellimus tühistada, kui märkate kohe pärast vormistamist, et selles on viga. Tellimuse tühistamiseks helistage Meliora Beauty Shopi klienditeenindusse telefoninumbril +372 5555 3474 või saatke kiri e-posti aadressil info@meliorabeautyshop.ee

Kui kaua võtab aega tellimuse kohaletoimetamine?

Kui teete tellimuse tööpäeval enne kella 15.00, siis jõuavad tellitud tooted kohale 1–3 päeva möödudes. Tellimused, mis on tehtud reedel pärast kella 15.00, laupäeval, pühapäeval või riigipühal, täidetakse 2–3 tööpäevaga.

Millised on maksetingimused?

Meliora Beauty Shopi internetikaupluses on teil võimalik ostu eest tasuda internetipanga teenuseid kasutades. 

Kas ostetud kaupa on võimalik tagastada?

Jah, muidugi. Kauba tagastamise õigus kehtib 14 päeva pärast tellitud kauba kättesaamist. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustusteta ja originaalpakendis.

Kuidas ma saan makstud raha tagasi, kui olen kauba müüjale tagastanud?

Meliora Beauty Shop tagastab kliendile raha 14 kalendripäeva jooksul pärast kauba kättesaamist.

Kas tagastada on võimalik kõiki tooteid?

Ei. Avatud pakendis kosmeetikatooted tagastamisele ei kuulu. Ka ei ole võimalik tagastada tooteid, mille kasutamise (või ka mittekasutamise) fakti ei ole võimalik kindlaks teha. 

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password