Korea kosmeetika: miks number 1 maailmas

Alates ajast, kui Korea kosmeetika oma innovaatilisuse ja imedega Lääne turgudele tungis, on kõik imestanud, miks on selle edu nii ülekaalukas ja eriti kui trend jätkub.
Kultuuriline komponent
Korea ühiskonna jaoks on esmatähtis hea esitlus ja eriti hoolitsetud nägu. 67% elanikkonnast on parema professionaalse karjääri või abielu saavutamiseks valmis kasutama plastilist kirurgiat. Surve, eriti noortele, on väga suur ja seetõttu stimuleerib see tugevalt kosmeetikatööstust.
Mahu poolest kuulub Korea siseturg maailma esikümnesse, mis on erakordne tulemus, arvestades, et riigis on vaid 50 miljonit elanikku.
Selle riigi naised on Korea kosmeetika kõige intensiivsemad tarbijad võrreldes ülejäänud maailma elanikkonnaga: keskmiselt kasutavad nad kuus 27 toodet kuus, võrreldes lääne naise 4-5 tootega.
Kuna kosmeetikatoodete kogus on suur, peavad kaubamärgid karmilt konkureerima ja turu võidavad ainult kõige tõhusamad tooted.
Tehnoloogiline komponent Korea kosmeetikas
Põhimõtteliselt on sellel kaks põhjust: äärmiselt soodsa ärikeskkonna poliitiline ja sotsiaalne loomine ning tohutud investeeringud tehnoloogiasse. Kas teie arvates on Maailmapanga äritegevuse lihtsuse indeks vahemikus 1 kuni 190: Koreal on indeks 4, Ameerika Ühendriikidel 6, Jaapanil 34 ja Itaalial 58. Lisaks kulutab Lõuna -Korea suurema osa oma teadus- ja arendustegevuse SKPst rohkem kui Ameerika Ühendriigid ja Jaapan, mis on teadus- ja arendustegevuse intensiivsuse poolest kaks maailma innovatsiooni liidrit.
Kosmeetikatööstus on arenenud, kasutades uusimat tehnoloogiat konkurentsivõimeliste hindadega ning võtnud üleriigilise edu valemi, investeerides palju innovatsiooni.
Pole juhus, et kõik olulisemad iluuuendused - kangasmaskidest padjadeni - on valmistatud Koreas.
Korea naised on kõige aktiivsemad kosmeetikatoodete tarbijad maailmas, aga ka kõige nõudlikumad.
Ida lähenemine
Läänemaailm on väga seotud standarditega ja lõpuks näevad kõik tooted ühesugused välja.
Selliseid ebatavalisi koostisosi nagu tigu lima kasutatakse Korea tööstuses laialdaselt.
Traditsiooniline meditsiin
Lõuna -Korea jagab Aasia maailmaga traditsioonilise meditsiini traditsioone.
Inimesed on sajandeid ennast ravinud lilledest ja taimedest valmistatud ravimvormidega ning traditsiooniliste arstide tervendamise võime pole mitte ainult legend, vaid teadus.
Korea on andnud olulise panuse traditsioonilise meditsiini arengusse, mida me samastame traditsioonilise hiina meditsiiniga, kuid tegelikult on see laiem valdkond, mis on oluline 25-köiteline traktaat meditsiinist, mille kirjutas arst 16. sajandi keskel. ja traditsioonilise meditsiini aluseks. See sisaldab mõisteid ja ravimeid, mis sisenevad lääne meditsiinisse alles kahekümnendal sajandil.
Korea kosmeetika iseloomulik tunnus on see, et toimeainete kombinatsioonist koosnev valem mitte ainult ei anna nahale kasulikku mõju, vaid üldiselt kogu keha heaolule, tuginedes terviklikule nägemusele ilust ja tervist.
K-Beauty valemid on väga keerulised, sisaldavad palju koostisosi, kogused doseeritakse nähtaval tulemusel erilisel viisil. Eelkõige pööratakse suurt tähelepanu aroomiteraapia aspektidele, tekstuuridele ja värvidele. Roosa, roheline, sinine ja kollane kosmeetika ampullide kujul - kõik see kokku loob meeldiva ja tõhusa hoolduse.
Korea kosmeetika disain ja moodne lähenemine
Teine Korea kosmeetika boonus on disain.
Tooted peavad olema mitte ainult tõhusad, vaid ka ilusad ning kõik kaubamärgid investeerivad uuenduslikesse pakenditesse, mis on uusimatele suundumustele vastavas järjest jätkusuutlikumad.
Kiire lähenemine: kosmeetika muudab sageli pakendit ja koostist, rida ei püsi kunagi riiulil üle aasta sama ja pöörlemine on üle jõu käiv. Tarbijad ei ole tootega eluaeg seotud, korea naised küsivad alati parimat ja pole olemas sellist asja, et aastaid sama kreemi kasutada. See viitab radikaalselt teistsugusele lähenemisele ettevõtlusele, mis kujutab endast täiendavat uuendust Korea kosmeetikas.
Alati sammu võrra ees
Kultuuri, traditsioone, tehnoloogiat, disaini ja loodust segatakse pidevalt ja täiustatakse, et luua uusi ja ideaalseid retsepte, et rahuldada rahuldamatut uudsuse nälga.
Seetõttu on Korea kosmeetika maailmas esikohal ja seetõttu on see määratud jääma pikaks ajaks.
Kas kahtlete endiselt Korea kosmeetika kvaliteedis? Kirjutage meile ja me anname teile valiku osas nõu.
Leave a comment